Wednesday, August 18, 2010

PU-PU-PU-PUUDUTUS



Tiina Söödi joonistused galeriis Mäsu.
Avamine 25. septembril kell 17.00.
Avamisel performance „Piinlikkuse kuninganna“.
AVAMISE PILDID LEIAD SIIT:

Ise ütleb oma tööde kohta nii:
Alguses mulle meeldis, kui mu toanaaber mind naljatades perverdiks nimetas. Isegi juba enne seda mõtlesin välja uhke nimetuse „suhtlemispervert“ – mis kõla poolest oli minu jaoks võrdne mõne superkangelase nimega. Seda humoorikas mõttes – julge ja vaimukas, tabusid murdev pisipervert...
Aga vahepeal saan õudusega aru, et mu joonistused ja kogu see teema võib jätta täiesti vale mulje. Ma ju ei hakka raskelt hingama, kui ma bussis inimeste vastu puutun! See ei ole üldse nii!




Tiina Sööt
Pu-pu-pu-puudutus

Näituse avamine 25. augustil kell 17.00
Avamisel etendus „Piinlikkuse kuninganna“.
Näitus jääb avatuks 10. septembrini.

No comments:

Post a Comment